24 Ağustos 2014 Pazar

Yeni Başlangıçlar

  Merhaba! Geri döndüm sonunda. ^^
  Mutlu bir başlangıç yapayım dedim sonradan otomatik olarak duygusal moda geçerim büyük ihtimal. 

  Evet, bugün sonunda İstanbul'a kesin dönüş yaptım. Aslında hiç istemiyordum İstanbul'a gelmeyi çünkü atlarla, doğayla, bisikletle, bol bol kitap ve denizle geçirdiğim güzel tatilden dönüp; YGS'ye yönelik başlayan dershane için geldim eve. Birden yalnız kalmam umrumda değil de, yarın başlayacak dershane için acayip heyecanlıyım!
  Yeni ortamlara girerken acayip heyecan yaparım. 2 gündür gece uyuyamıyorum o derece. fkdlshflhs Kendimden nefret ediyorum çekingen olduğumda. Allah Allah ne diye çekiniyorum ki karşımdakinden, o da insan ben de insanım. Ama öyle olmuyor işte. Topluluk içine düştüğümde birden, kendim olamıyorum. Aslında çevremdeki bazı kişiler bunun iyi bir şey olduğunu söylüyor. Ben sadece hak edenlere karşı sıcakkanlı olabiliyorum. Sevmediğim, davranışlarını beğenmediğim insanlarla arama sınır koyuyorum. Ama işte uzaktan bakan insanlar sizi ezik görür çekingenseniz. Konuşmak istememeyi, gerizekalılık olarak görür. Oysa ki bilmez ki kendisi boş boş konuşmakta dünya birincisi.
  Başlarda yazasım vardı ama şu an bu his kaçtı. Yarın dershaneden sonra hayatımda çok şeyin değişeceğini düşünüyorum. Ve, sanırım bu kadar yeter.

 Eleanor 
  

5 yorum :

  1. Hoşgeldin!!

    Blogu yazıp da kaldırıldı yazısıyla karşılaşınca elim ayağıma dolandı, sonra hayalguncem.blogspot.com diye aratmak aklıma geldi ve bam. ^^

    Çekingenlik demişken, şu alnımdaki inatla kaybolmayan sivilceler için en sonunda dermatologa gittim ve yüzümü iki hafta pancar gibi kızartacak bir tedaviye başladık. 2 haftaya kalmadan okullar açılıyor, hem de lisenin son günü. :( Biri beni saklayabilir mi lütfen? Kötü bir başlangıç yapmak istemiyorum.

    Neyse, zaten sadece inekleyeceğim. Hangi mesleği istediğimi de bilmiyorum aslında...

    Bir sonraki yazın meslek seçimiyle ilgili olabilir mi? ^^ Belki bir fikir edinmiş olurum. Ne istediğimi gerçekten bilmiyorum. Türkiye'deki her öğrenci gibi "robot" olduğum ve sınavlardan kendime ayıracak vakit bulamadığım için kendimi tanımıyorum bile. Hele ki şu kendini tanımaya başladığın ergenlik döneminde sınavdan başka bir şey görememek çok yazık.

    YanıtlaSil
  2. Ah, bir şey daha.

    Okuluma kayıt yaptırdım ve kontenjandaki not sıralamasında 17. sıradayım. Yaptığım hataların üçte biri dinden yapılmıştı, onlar olmasaydı 1. sıradakinin notunu geçiyormuşum meğer.

    Olay şu; bu sene sistem her zamanki gibi değişti ve nakil sistemi geldi. Okula kayıt yapıldıktan sonra nakil dilekçesi verilerek puanı biraz daha yüksek bir okul hedeflenilebilir. Dilekçemi çoktan verdim bile, hedefim Ankara Atatürk Lisesi. İngilizcem iyi olduğu için hazırlık dönemini geçeceğimi umuyorum, üstelik az önce aldığım habere göre okul puanları düşecekmiş. Bir üst okulu bile hedefleyebilirim!

    Eğer nakil tamamlanırsa okula pancar suratla gitmeyi bırak, her şekilde giderim.

    Bana şans dile~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh, bunları şimdi gördüm...

      Belli olmuştur herhalde, ne oldu sonuçların? Sivilce durumların nasıl?

      Yazıyorum şimdi yazı, umarım faydalı olur. Ama ben de kendime geçen hafta tam olarak meslek yakıştırabildim son senem olmasına rağmen. Yani çok iyi bir yol göstericin olamayacağım. :/

      Sil
    2. Bir. Şekilde. Tüm. Cildim. Yenilendi. Ve. Acayip. Güzel. Hissediyorum. Yihu!! ♥♥

      Hangi meslek? Böyle deyince çok merak ettim.

      Sil
    3. Bu yorumu sonraki yazını okumadan yaptım, görmemiş kabul et. :D

      Sil