9 Ağustos 2014 Cumartesi

Olaylar Olaylar...

  Tatilden kısa süreliğine İstanbul'a döndük. 11 gün boyunca evde kuzenlerimden en az 3 kişi oldu ve sürekli kalabalığın içindeydim. Eve döner dönmez yalnızlık psikolojisine girmemek için hemen bilgisayarı aldım önüme ve bu yazıya başladım. 

  İçim sıkkın... Çok ama çok içimi geren bir olay var. Buraya içimi dökeceğim. 
  Okulda en sevdiğim arkadaşım var ona x diyelim. Kuzenim de bizimle aynı okuldaydı.
  x, kuzenime çok değer verir. Yani onun gözlerinde bu hislerini o kadar net görüyorum ki. Hatta bazen kıskandığım bile olur. fkdjfhdsl
  Kuzenim de x'e çok değer verir onu hep dinler, ona sahip çıkar. Böyle bir ilişkileri var işte.
  x, 2 yıldır bir çocuğu seviyor ona S diyelim. Ama öyle böyle değil acayip bir sevgisi var. Onun için açılmak dışında yapmadığı şey kalmadı. Kuzenim de bunu bilir, onları yakınlaştırmaya bile çalışırdı. 
  Bu arada hepimiz S'nin kuzenimden hoşlandığını anladık bir şekilde. x bunu kabullendi, kuzenimi o kadar çok seviyor ki ona olan sevgisinde en ufak bir değişiklik olmadı.
  Kuzenim bizden bir yaş büyük ve şimdi mezun oldu. S, kuzenim mezun olduktan hemen sonra upuzun bir yazı yazmış. Ama o yazı var ya... Hayatımda okuduğum en duygusal, en romantik, en aşk dolu yazı. Ağlama krizlerine girdim. Bunun sebebi arkadaşıma acımam mı, yoksa çocuğa acımam mı bilmiyorum. 
  Her neyse.
  Bunlar sabah 9'a kadar konuştular gözümün önünde. Kuzenim kendini çok suçlu hissetti. Araya mesafe koymaya çalıştı. Ama çocuk yani öyle şeyler yazıyor ki anlatamam. Bir de üstüne telefon numarasını verince, kuzenim buna gitmiş WhatsApp'tan yazmış.
  WHATSAPP'TAN NEFRET EDİYORUM.
  Yaklaşık 1 aydır WhatsApp'tan konuşuyorlar. Birbirlerine ses kayıtları atmalar, şarkılar söylemeler, fotoğraf atmalar...
  Kuzenimle kardeş gibiyizdir yani bu durumun ne kadar yanlış olduğunu, x'in onu ne kadar sevdiğini, bunu öğrenirse ne kadar kötü duruma düşeceğimizi açık açık söyledim.
  "Ne yapayım Eleanor?"
  Ne demek bu? Ne demek? 
  Arkadaşım, en yakın arkadaşım... Çocuğu unutmaya başladı bu yaz. Gelip de kuzenim S ile konuşuyor desem, tekrar hatırlayacak. Kuzenimle araları bozulacak. Bunu ona yapmak istemiyorum. Hatırlatmak istemiyorum, kuzenimle aralarının bozulmalarını ve arada kalmayı istemiyorum. 
  Arkadaşımın bu durumu öğrenme ihtimali acayip düşük. Çocuk zaten sosyal medyada bir şey çaktırmıyor. Kuzenimin bu davranışı beni yıpratmaya başladı. Hiçbir şey olmamış gibi onunla konuşmasını kaldıramıyorum. 
  Kısacası, kimseye anlatamadığım bu olayı uzun uzun buraya dökmek beni az da olsa rahatlattı. Sizce ne yapmam gerekir? Bana az da olsa birkaç yardım edecek fikirler verseniz çok mutlu olurum.
  Bir de teknolojiden anlayan birileri bana yardım edebilir mi? Blogumda aşağı inilmiyor nasıl becerdim bilmiyorum. jgkfdhgldflg
  
  

17 yorum :

  1. İki arada kalmışsın... Zordur. Ne yapsan biri kırılır, küser, sen kötü olursun. Hiçbir şey yapmasan yine aynı yola çıkıyor; daha da KÖTÜSÜ sen kendini KÖTÜ hissedersin. Bana sorarsan kuzeninin yaptığı yanlış. S'in onu sevdiğini ve x'in de S'i sevdiğini bile bile onunla sürekli konuşuyorsa muhtemelen flört ediyordur, sebebi ise beğenilmek hoşuna gitmiştir. Başka seçenek göremiyorum çünkü insan değer verdiği birinin duygularını korumak için 3 günlük "arkadaş"ını (arkadaş derken şaka yapıyorum...ne kadar arkadaş sen düşün. sevgiliye dönmüş iş!) bırakabilir. Bırakmıyorsa bunda bir sorun vardır.

    Gidip x'e olanları anlatırsan kimse sana karışamaz. Sonuçta bu senin vicdanında delikler açacak bir şey ve kuzeninin yaptığı doğru değil. Sen omzunda bu sırrın yükünü taşımak ve ikili oynamak zorunda değilsin. Arkadan iş çeviren sen değilsin, kuzenin.

    Objektif olmaya çalışıyorum.
    ____________________________________________________________________________________
    Satırları inerken farkettim ve kaldığım satırı bulmak için uğraşırken biraz sinir oldum. (Arrggh!!) Yazıları da kopyalamak imkansız hale gelmiş, bunu sağlayan kodlar var ve ben kendi blogumda kullanıyorum ama scrollbar etkisiz hale gelmiyor. Bu işte bir iş var...
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Blogger Help Forum'a yaz istersen. Tabi ingilizce yazman gerekiyor, şansına Türkçe forum bir hafta kadar önce kapatıldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim. Bu gidişte söyleyeceğim gibi görünüyor zaten.
      Çok şanslı bir insanımdır görüldüğü gibi afwjfshfs

      Sil
    2. Merak ediyorum hiç anime izledin mi? *w*

      Sil
    3. İzledim ama yaklaşık 3 yıl önce falan axshcsjc

      Sil
  2. Woaah neredeyse unutuyordum. Birkaç gün önce sana header yaptım, blogu seviyorum ama tasarımı çok sade olduğu için bir şeyler bırakmak istedim.

    http://i.hizliresim.com/M9alM6.jpg

    Beğenmezsen veya uymazsa arka plana bunu da koyabilirsin. Her ikisini kullanırsan karışıklık olabilir. Hiç fikrim yok doğrusu. Sadece canım sıkılmıştı. ._. Kullanmaya da bilirsin sana kalmış.

    http://i.hizliresim.com/kZX1gy.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum çok teşekkür ederim! :O Yine internet kafeye gittiğimde yapmam lazım çünkü tatile geri döndük afejfsn
      Gerçekten yorumların beni çok mutlu ediyor. ^^

      Sil
    2. Haha mutlu olmana sevindim. :D

      Sil
    3. Mutlu olmama sevindiğine sevindim. :B Sanırım bunu küçükken yapardık hey gidi günler adwhcwj

      Sil
    4. "Biliyorum."

      "Bildiğini biliyorum.

      "Bildiğimi bildiğini biliyorum."

      (bir saat sonra...)

      "Bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini bildiğimi bildiğini biliyorum!!"

      ___________________________________________________________________________

      O değil de, bu olayla ilgili ne yapacaksın? Ne kadar beklersen işler o kadar kötü olur...

      Sil
    5. Mmm bir şey daha eklemek istiyorum. Blogun adı biraz alelade olmuş sanki. Hayal Güncem nasıl bir isim? Daha önce kullanılmamış. ♥♥♥ Bu isimle güzel bir header ve arka plan hazırlayabilirim. Hatta tema rengini seçersin ona göre yaparım. Birkaç güzel efekt, imleç ve widget da bulabiliriz.

      Blogu güzelleştirmeye çalışıyorum çünkü burayı bırakmanı istemiyorum. :/

      Sil
    6. Kesinlikle haklısın ben burayı kendi kendime takılmak için açmıştım aslında yani yazılarım da o yüzden güzel değil. Hiç okumadan yayınladım hepsini o derece. adshfah
      İstanbul'a döndüğümde değiştirebilirim bazı şeyleri. Tavsiyelerinin hepsine bayıldım blog tasarımı konusunda bana yardımcı olmayı teklif ettiğin için ayrıca mutlu oldum çünkü blogumdan nefret ediyorum sfajfshca
      Ayrıca merak etme buraları kolay kolay bırakmam rahatlama ortamı her zaman bulunmuyor. *-*

      Sil
    7. Bu arada kuzenimle uzun bir konuşma yaptık. O da kendini çok kötü hissediyormuş zaten. Konuşmam da onu etkiledi ve çocuğa bu konuşmalarının normal olmadığını ve konuşmak istemediğini söyledi. Sonuçta arkadaş gibi olunmuyor ama sevgili gibi de değiller. Çocuk da bunun doğru bir karar olacağını düşünmüş olacak ki anlayış gösterdi.
      Kısacası şu an konuşmuyorlar. ^^

      Sil
    8. Yihuuu! Demek her şey yoluna girdi! ^^ İşler iyice korkutucu bir hal almıştı... D:

      Blogu canlandırmayı çok isterim; kasvetten kurtulmanı istiyorum ve şu buraya uyacak tema arıyorum, böyle günlük tarzı bir şey. Karşıma çıkan bir sürü tema oldu, linkleri hazırladıktan sonra yollarım. Ne de olsa senin seçmen gerekiyor. n_n

      Sil
    9. ~~Kullanılmamış blog isimleri~~

      Hayal Güncem - Bloga uyuyor, böyle güzel bir ismin daha önce kimsenin aklına gelmemesi şaşılacak olay.

      Kendimden Mektuplar - Bloga acayip uyuyor. Biraz daha uzun ama header'da hoş durabilir.

      Aklına isim geliyor mu?

      Sil
    10. Aynen işler tamamen yolunda çok şükür. ^^
      Açıkcası aklıma hiçbir isim gelmiyor özellikle de iki güzel isim önüme sunulduktan sonra. O.O Hangisini seçeceğime karar veremiyorum şu an. :B
      Tekrar teşekkür ediyorum ben bile uğraşmamıştım bu kadar. :D

      Sil
    11. Hiç önemli değil ^^ aslında chatbox eklesen böyle sırayla yorum yazma işkencesi biterdi. T_T Chatango.com'da güzel chatboxlar var en bilinen siteler onları kullanıyor.

      Bir de scroll to top butonu olsa SÜPER olacak çünkü blogun scrollbarı çalışmıyor. =_=; Yukarı çıkmak çok zor. D:

      Sil
    12. Hayal güncem yapıyorum. ^^ Chatbox eklemeyi de çok uzun zamandır düşünüyordum aslında ama giren çok olmadığı için saçma olur diye düşündüğümden koymak istememiştim. :D

      Sil