9 Ağustos 2014 Cumartesi

Yalnızlığın Tanımı

  Yalnızlık, herkesin farklı tanımladığı kelimelerden biridir. Kimine göre güzeldir, kafa dinlemektir. Ben kendime göre olanı tanımlıyorum şimdi.
  Yalnızlık... Bana göre sıkıcıdır ve hiçbir iyi yanı yoktur. Nefret ederim yalnızlıktan. Kendimi dinlemeye başlarım çünkü bir yerden sonra ve saçma sapan düşüncelere dalarım. Anlatamam da bu düşüncelerimi herkese. Boşu boşuna kafamı bulandırmış olurum yani.  

  Yalnızlık... Bana göre berbat bir şeydir. Tek başina duran insanları görmeye bile dayanamam. Acıma hissim gelir birden. O kişi isterse dünyanın en mutlu insanı olsun, kendimi durduramıyorum işte.   
  Kalabalığın verdiği huzuru yalnızlıkta bulamam. Bulan insanları da anlayamıyorum ama bana göre onlar en şanslı insanlar.   
  Yalnızlığı seven insan, yalnız kalabileceği ortamı istediği zaman elde edebilir.   
  Ama kalabalığı seven yalnız insan...   
  Çaresizliğin en güzel ifadesi bence bu. 
  Yalnız olmak istemiyorsun, ama yalnızsın ne olacak şimdi? Okulda isterse yüzlerce kişi yanında olsun ama evde yoksa bir işine yaramıyor o kuru kalabalık.  
  Kalabalık ailesi olanlara sesleniyorum buradan: Kalabalığın gürültüsü seni rahatsız ediyorsa şunu bil ki; yalnızlığın sessizliği seni sağır edecek kadar şiddetlidir.


Eleanor

6 yorum :

  1. Yalnız olmaya bayılan biri olarak söylüyorum, göründüğü gibi kolay değil. Her an herkes başında. İnsanları istediğin kadar dışarı it yine seni buluyorlar. İnsanları çevrenden ayırabilirsin ama yine seninle iletişime geçecekler.

    İstersen yer değiştirebiliriz. Tıpkı senin kalabalık hasretin gibi ben de yalnız kalmak, anime izlemek, manga okumak, vocaloid, J-Rock ve visual kei dinlemek, otome, ve mmorpg oynamak, blog yazmak, piyano ve gitar çalmak, kendi müziğimi bestelemek ve deli gibi şarkı söylemek istiyorum. Ama ortam desen, yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen kalabalıktan rahatsız olmuyorsun. Seni rahatsız eden yapmak istediğin şeylerin engellenmesi. Benim bile bu duyguyu yaşadığım oluyor. Ben yalnız yaşamanın iyi olan tek yanının bu açıdan özgürlük olduğunu düşünüyorum. Ne istersem yapabilmek, istediğim şeyi anında alabilmek falan.
      Yer değiştirme şansımız olsa seve seve kabul ederdim. Ama her şey uzaktan iyi görünür. Sahip olmadığımız şeyler tatlı gelir. Yalnızlık bence kısa süreli güzeldir. Emin ol bir yerden sonra sıkıntıdan patlarsın. Bütün gününü dışarıda arkadaşlarınla eğlenerek geçirirsin, akşam eve gelirsin sessizlik... Konuşamıyorsun... Bu hislerimi aileme belli edemiyorum üzülmelerini istemediğim için ama boğuluyorum yalnızlıktan.

      Sil
    2. Aslında haklı olabilirsin, istediklerimi yapamıyorum. Ama ben istediklerimi iki türlü de yapamadığım bir durumda bile kalabalıktan kaçınıp kenarda müzik dinliyorum. Kalabalıkta herkesin yapmacık gülümsemelerinden, kahkaha ve davranışlarından iğreniyorum. Herkes gösteri yapıyor, görünmek istediği gibi davranıyor.

      Peki sen neden yalnızlığı sevmiyorsun? Müzik zevkin bile yalnızlığı yansıtıyor. Etrafı canlandıracak bir şeyler dinlemeyi denedin mi mesela? ^^ Hani dans etme isteği uyandıracak bir şeyler... Küçükken dans ederdim, büyüdükten sonra gülümsemeyi ve dans etmeyi bıraktım. Sürekli siyah, gri ve beyaz renklerde şeyler kullanırdım, bakışım bile buz gibi soğuk olduğu için okulda benden korkarlardı.

      Vocaloid'i keşfedene kadar.

      Belki etrafı canlandıracak, dans etme isteği uyandıracak bir şarkı değil ama klibinden çok etkilendiğim bir parça var. Vocaloid dinlemeyen biri için çok ağır olabilir ama istersen sen sadece sözlere ve klibe odaklan. Derin şeyler anlatıyor.

      Son olarak... şarkıyı bir insan değil bir Vocaloid söylüyor.

      http://www.youtube.com/watch?v=T8WCE00OuZo

      Sil
    3. Kalabalık, kahkahalar dediğin zaman aslında kendimi yanlış anlattığımı fark ettim.
      Ben sadece, ses istiyorum. Bir şeyler paylaşabileceğim bir insan bile yeter. Aslında sessiz sakin şeyler yapmayı çok severim. Yanımda kuzenim olduğunda bile ben oturup kitap okurum, o müzik dinler ama ben bu şekilde de mutlu olurum çünkü dediğim gibi; yanımda biri var. Bir nefes. Bir dinleyici.
      Hep bir ablam olsun, abim olsun isterim. Bana destek olabilecek, gerektiğinde korumacı davranacak, bir yerlere gezmeye gidebileceğimiz biri. Bana böyle daha huzurlu geliyor. Sürekli birbirimizle ilgilenmek zorunda değiliz elbet. Hatta böyle durumlardan nefret ederim zaten.

      Bu arada müziği de eve döndüğümde dinleyeceğim. :D Telefonum çok tuhaf bir şey Youtube falan açmıyor. :/

      Sil
    4. Şarkıya bakmak için fırsatın oldu mu? Bence duyguların yoğun olduğu bir an dinlemelisin çünkü sözleri çok anlamlı! ^^

      Sil
    5. Linki kopyalayamıyorum. -_- Gittim sağ tıkı engelleme eklentisini kullandım onun yüzünden aşağı da inilmiyor. Kapatıp yeni blog açasım var. -_-

      Sil