27 Temmuz 2014 Pazar

Hayaller

Hayaller... Bana "hayal" kelimesinin söylenişi bile büyülü geliyor. Hayal dünyası, insanın kendine oluşturduğu dünyadır. Evet, belki yoktur ama sen kendini onun varlığına inandırabilirsin. Sanki gerçekten varmış gibi düşünebilirsin. Bazen o hayalindeki dünya rüyana girer. Rüya gerçeklik bakımından hayalden daha üstündür belki. Ama rüyanı çoğu zaman kendin kontrol edemediğin için, hayal de bu bakımdan üstündür.
  Neyse konumuz hayal mi, rüya mı değil. Ben sadece hayalin ne kadar müthiş bir şey olduğunu söylemek istiyorum. Gerçek dünyadan kopmak istediğinde, kaparsın gözlerini hayal kurarsın. O an dünyadan koparsın, kendi dünyanda bulursun kendini. Beni çok rahatlatır bu. 
  Kalabalık aileleri kıskanırım. Bazı kişiler kalabalıktan yakınır mesela. Neymiş, kabuğuna çekilmek istiyormuş. Çekil o zaman. Çık dışarı sahilde otur yalnız kal saatlerce. Ama bir insanın hayatı boyunca yalnız kalması ne kadar güzel olabilir? 
  Ses yok... 
  Enerji yok...
  Sıkıcılık var, bol bol sıkıcılık.
  Evet, ağlayarak yazıyorum şu an bunları. Çünkü beni anlayan yok. Ben kendi hayal dünyamı seviyorum bu yüzden. Kitaplarımı seviyorum. Filmlerimi seviyorum. 
  Dizilerimi sevmiyorum ama boş zamanı doldurmanın en güzel yollarından biri.
  Peki ben 17 yaşında bir genç kız olarak, bu yalnızlığımdan nasıl kurtulabilirim?
  Yolu var mı hayallerden başka?

Eleanor
   

4 yorum :

  1. Annem bir kere şöyle demişti; umut etme, gereğini yap. O zamandan beri hayal kurmanın yanında onları gerçekliğe çekmek için çaba sarfediyorum. İleride utaite olmak istiyorum ve bunun için üç enstrüman çalıp şan çalışıyorum, müzik programlarıyla ilgileniyorum. Bol bol kitap okuyorum, Vocaloid ve UTAU dinliyorum. Hayatı anlamaya çalışmayı bir kenara bırakıp mutlu olmaya bakıyorum ve böylesinin daha doğru olduğunu anlıyorum. Sen de umut etmek yerine gereğini yapmayı denemelisin belki de. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerim benim elimden gelebilecek şeyler değil. Geleceğe yönelik değil de, şöyle olsaydı keşke diyerek geçmişe bakarım mesela. Sırf vakit kaybetmek için. Ama sana kesinlikle katılıyorum hayatı anlamaya çalışmamalıyım belki de. Ama benim hayatım o kadar sıradan ve o kadar sıkıcı ki. Kendimi böyle şeyler düşünürken buluyorum. Bu düşüncelerimi buradan sizlerle paylaşmak istiyorum öbür türlü kafayı yerim çünkü. :D
      Yorumların için çok çok teşekkür ederim. Seninle bu şekilde konuşmaya devam etmeyi çok isterim. ^^

      Sil