28 Temmuz 2014 Pazartesi

Blogun En Saçma Yazısı

  Aklıma gelen ilk konu hakkında yazı yazmakta üstüme yoktur. fhskflsh Bu sefer ne yazasım geleceğini ben de merak ediyorum.
  Sanırım saçma sapan çocuksu bir olayın içinde olduğumdan bahsedebilirim. Biraz günlük gibi olacak ama yine kendime hatırlatıyorum, burası benim saçmalama ortamım. Evet, sakinim.  
  Şöyle anlatayım, belki -ki eminim insanların %99.9'unun karşılaştığı bir insan tipidir- öyle bir arkadaşım var ki, kim olduğundan bahsetmediğim için umarım dedikodu sayılmaz. asjkqlwjekwqsla
  Herkese yaranmaya çalışan, yapmacık insanlar? Tanıdık geldi mi? Seninle sıkıldığı zaman konuşan, seni kendine bağlayan? Hııım. Bu insancık, sen bir gün onunla konuşamadığın için kendine başka birini bulmuş. Ne tesadüf ki, o benim en yakın arkadaşım! 
  Kısacası, en yakın arkadaşımı elimden çalan "benim" arkadaşım. Benimle konuşan, benimle gülen arkadaşım... 
  En yakın arkadaşım dediğim şahıs da, bu durum üzerine benle konuşmayı azaltıyor. 
  He, ben de salağım zaten. Arkanızdan ağlayacağım... :( 
  Twitter muhabbetlerini görmeniz lazım... Ya da bana WhatsApp'tan attıkları komik konuşmalar... 
  Bana ne? BANA NE? Kıskanacağımı düşünecek kadar çocuklar. Ama umurumda olmadıklarını onlara nasıl belli edeceğim hakkında biraz tereddütlüyüm. Çünkü dediğim gibi kıskandırdıklarını sanıyorlar. 

  Bu çocuksu konu ilgimi çekmedi. Bahsetmek isteyeceğim başka bir konu bulmak istiyorum.

  Daha önce bahsetmiştim ya, her insanın kendiyle arasında olan bir sırrı olmalı diye. Benim bu blogu açtığımı kimse bilmiyordu başta. Sonra kuzenime tutamayıp söyledim. Yani yine kendime özel bir şey bırakamamış oldum. Kendi sırrımı tutamadım.
  Belki, şu an beni okuyorsundur. 
  Naber? ADJASKHDKSADKLA
  Allah'ım ne saçma bir yazı oldu bu be. 
  Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum... (Toplu mesaj gibi oldu, biliyorum.)
  Bayramın ikinci gününden itibaren internetin olmayacağı bir yerde olacağım. Bu yüzden her gün yazı yazamayabilirim. Üzülecek kimse yoktur o yüzden rahatım. Ama yine de yazı yazmak beni rahatlatıyordu be. 
  Kendimi sürekli internet kafelerde bulmak istemiyom.


THE END


1 yorum :

  1. Arkadaşların arkandan mı vuruyor? Demek ki arkadaşın değillermiş.

    Husus kapandı.

    YanıtlaSil